Pogoji uporabe spletne trgovine in dodatne informacije

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Revitana 12 d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),  Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino upravlja podjetje Revitana 12 d.o.o.

Podatki o podjetju:

Revitana 12 d.o.o.

Celovška cesta 185

1000 Ljubljana

E-pošta: info@revitan.si

Tel: +386(0)31 638 077

ID za DDV: 81391315

Matična številka: 6474870

Podatki o vpisu v register:  Srg 2013/43690

Subjekt je bil vpisan pri okrožnem sodišču v Ljubljani, dne 23.10.2013

Registracija in postopek nakupa

Vse cene v spletni trgovini so izražene v EUR.
Za nakup izdelkov nas lahko pokličete na tel. št. +00386(0)31 638 077 in se osebno dogovorite za način nakupa.

Nakup izdelkov je možen tudi preko spletne trgovine in sicer po sistemu izpolnitve obrazcev pod rubriko nakup – naročite vaš Revitan.

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvedete brez registracije.

Izbirate lahko med načinom naročanja s plačilom po predračunu,  po povzetju ali PAYPAL plačilnim sistemom.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu).
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in v obdelavi. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo, s tem da pošlje ponudniku elektronsko sporočilo na info@revitan.si.
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenega blaga in kupcu po elektronski pošti potrdi naročilo in predvideni rok dostave. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje priporočeno po pošti na naslov kupca.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna, po predhodni zahtevi, ki jo je potrebno poslati na info@revitan.si., in jo kupec prejme po elektronski pošti na svoj elektronski naslov.

Spremembe naročila

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila nas pokličite na tel.031 638 077, ali sporočite pisno na info@revitan.si.

Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, lahko prekličete le neželjeni artikel, preostali del prvotnega naročila ostane veljaven.

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primeru, ko je bil izbran način plačila po predračunu in če artikel še ni bil plačan. V tem primeru lahko zahtevate spremembo plačila po povzetju. V ostalih primerih je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Dostava in prevzem

Naročeno blago bo odpremljeno v  treh delovnih  dneh po prejetem naročilu preko Pošte Slovenija, ki vam bo naročeno blago dostavilo. Naročeno blago vam bo poslano priporočeno po pošti in je last pošiljatelja do končnega plačila. Dostava blaga po teh pogojih uporabe je omejena na območje Republike Slovenije in je za kupca  brezplačna za območje Republike Slovenije. V primeru daljšega dostavnega roka, napr. ko artikla ni na zalogi, vas bomo osebno kontaktirali.

Če vas v času dostave ni na vašem naslovu, bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Poštnina za območje Slovenije je brezplačna in jo krije podjetje REVITANA 12 d.o.o.

Dostava naročenega blaga v območja izven Slovenije se obračunava po pavšalni ceni  glede na težino paketa: 9,5 € za paket do 400 g, 13 € za paket  od 400 g do 900 g, 17 € za paket od 900 g do 2 kg.  V ceno so všteti stroški pakiranja, ovojnina in poštnina.

Načini plačila:

Plačilo po predračunu: po izpolnjenem  in poslanem obrazcu naročila po predračunu, prejmete na vaš elektronski naslov vse potrebne podatke za plačilo. Pošiljka bo poslana za kupca brezplačno na naveden naslov za območje Republike Slovenije,  v roku treh delovnih dni po prejetem plačilu.

Plačilo po povzetju: Naročilo plačate dostavljalcu, ko vam le ta dostavi pošiljko.  V tem primeru kupec plača še stroške provizije plačila, ki jih zaračuna Pošta Slovenije kot svojo storitev in nanjo nimamo vpliva. Več informacij na:

https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf

Dodatni stroški: V primeru odkupnine po povzetju  mora kupec plačati še stroške provizije plačila, ki jih zaračuna Pošta Slovenije kot svojo storitev in nanjo nimamo vpliva.

Več informacij na:

https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf

Dodatni stroški dostave, ob posebnih zahtevah kupca, lahko nastanejo in jih ni mogoče trenutno izračunati. V tem primeru se kupca predhodno obvesti o merebitnih dodatnih stroških.

PAYPAL plačilo:

V kolikor uporabnik še ni registriran za uporabo Paypal finančnih  storitev, to lahko naredi  s prijavo na Paypalovi internetni strani. Za odprtje računa Paypal, uporabnik potrebuje  veljaven elektronski naslov in plačilno ali kreditno kartico. Po prijavi na Paypal storitev svojo identiteto potrdi s tem, da na račun Paypal s kartico naloži majhen znesek (1,5 evra) in prepiše kodo z izpiska kreditne kartice. S tem potrjuje, da je dejanski lastnik te kartice in da so podatki, ki jih je navedel, pravilni, kar mu omogoča uporabo osnovnih storitev: plačevanje izdelkov in storitev z računa Paypal ter prejemanje denarja na račun. Pri finančnih transakcijah na spletni strani trgovine s podporo Paypal plačilnega sistema, tako ni več potrebno vpisovati številke kreditne kartice, ampak le podatke svojega Paypalovega računa. Na ta način se, če Paypalu seveda zaupamo, izognemo neprijetni situaciji, ko številko svoje kreditne kartice vpisujemo na spletnih straneh, ki jim sicer ne zaupamo. Pri plačilu izdelka preko spletne trgovine po sistemu Paypal,  prodajalec vidi samo podatke kupčevega računa Paypal, ne pa njegovih osebnih podatkov kreditne kartice.

Dodatne informacije o artiklih

Za prikaz dodatnih informacij kliknite na ime ali sliko izdelka. Odpre se novo okno s podrobnimi informacijami o izdelku in z večjo sliko. Vse ostale podrobnejše informacije lahko dobite na e-naslovu trgovine info@revitan.si ,oziroma lahko pokličete na našo telefonsko številko.

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika, je potrebno spremembo podatkov sporočiti direktno na e-naslov  info@revitan.si

Varovanje podatkov

Nove varnostne nastavitve za obdelavo vaših podatkov v skladu z zahtevami Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) Podatki uporabnikov spletne trgovine se obdelujejo izključno za namene dostave izdelkov in informacije o nakupih ter morebitnih obveščanjih o novostih. Vaše podatke ne bomo prodajali niti jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Podatki se shranjujejo, dokler ne zahtevate izbrisa podatkov. Od prejemanja morebitnih novic se lahko odjavite kadarkoli, in sicer tako, da pošljete obvestilo s sporočilom »ODJAVA« na naš elektronski naslov info@revitan.si  Vse vaše podatke  skrbno varujemo in so primerno zaščiteni. Do vaših podatkov lahko kadarkoli dostopate, jih spremenite in omejite njihovo uporabo.  Za vsa dodatna pojasnila ali vprašanja smo na voljo na info@revitan.si.

Hramba in dostop do sklenjenih pogodb

Vse sklenjene pogodbe so shranjene na sedežu podjetja. Dostop do pogodbe je omogočen s priložitvijo številke naročila, na katero se pogodba nanaša.

Stranka lahko pogodbo prejme v elektronski obliki ali pisno, na navedeni naslov za pošiljanje blaga iz naslova naročila.

Reklamacija, zamenjava, vrnitev

Če vam izdelek ne ustreza, ga lahko brez obrazložitev vrnete v roku 14 dni od prevzema , ali zamenjate za drugega.  Obvestilo o odstopu od pogodbe oz. zamenjavi  kupec sporoči po elektronski pošti na info@revitan.si. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

Vračilo blaga:

Ko se blago vrača, mora biti zraven priložen obrazec za odstop od pogodbe.   Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nepoškodovani originalni embalaži z vsemi pripadajočimi dokumenti na naslov:  REVITANA 12 d.o.o., Celovška cesta 185, 1000 Ljubljana.

Blago vrne kupec na lastne stroške. Strošek, ki bremeni kupca je strošek vračila blaga, ostalih stroškov kupec ob vračilu blaga nima. Priporočamo, da pošiljko pošljete priporočeno. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupcu bomo izdelek zamenjali ali vrnili že plačano kupnino v roku 14 dni  od prejema obrazca odstopa od pogodbe. V primeru, da blago še ni vrnjeno na naslov prodajalca, lahko prodajalec zadrži vračilo kupnine, dokler blaga ne prejme, oziroma dokler mu kupec ne predloži dokaza o odposlani pošiljki.

Kupcu se vrnejo prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil ob nakupu, razen, če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca ali za blago,  ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

Stvarna napaka:

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarna napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva nakupa, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti ogled artikla. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na artiklu, ki se pokažejo po 2 letih odkar je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka na artiklu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve.

Kupec, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da

  • odpravi napako na artiklu
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • artikel z napako zamenja z novim brezhibnim
  • ali vrne plačan znesek.

Kdaj je napaka stvarna?:

  • kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Revitana 12 d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi, da učinkovito rešuje morebitne pritožbe.

V primeru težav, lahko kupec pokliče na tel. št. 031 638 077 ali pošlje sporočilo na info@revitan.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova na info@revitan.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Revitana 12 d.o.o. se prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Revitana 12 d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Revitana 12 d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vsebina spletne strani

Vse cene so izražene v Eur in vključujejo davek na dodano vrednost. Podjetje Revitana 12 d.o.o. skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne. Podjetje ne daje nobene garancije ali jamstva za točnost informacij, kakor tudi ne prevzemamo nobene odškodninske odgovornosti v tem smislu. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani kakor tudi splošnih pogojev. Podjetje Revitana 12 d.o.o. je lastnik vseh slik na tej strani oziroma ima dovoljenje za uporabo s strani lastnikov. Vsaka nadaljnja uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je prepovedana brez pisnega dovoljenja lastnikov in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk. Na spletnih straneh revitan.si  so objavljeni materiali, ki so komercialnega in informativnega značaja, uporabniki pa jih lahko uporabljajo izključno v zasebne namene.

Uporabnik ali obiskovalec revitan.si ne sme brez pisnega dovoljenja podjetja Revitana 12 d.o.o. uporabljati ali kopirati informacij v komercialne namene.